BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

KELIPKELIP niiii:D

kachak.manis.comel.jelita (:

07 December 2013

kehidupan

assalamualaikum wbt.
semakin aku membesar, ye, hati aku makin lemah. mudah tersentuh. semakin hari, aku semakin faham akan erti kehidupan. hidup ni ramai yang kaitkan dengan roda. absolutely yes. kadang kat atas dan kadang kat bawah. tapi aku nak kongsikan satu cerita. maksud aku masalah aku. hm.
aku dah tahu yang hidup ni macam roda. tapi aku dapat rasa yang kehidupan aku tak seperti roda pun. aku tahu yang aku tak pernah aloneeeee pun. well, Allah is always there. i knew that already tapi, hati mengada. jiwa ,hati ni semua lah semua nak kata yang aku punya kehidupan selalu kat bawah. tak gerak gerak. banyak masalah yang aku lalui. dugaan demi dugaan datang tak putus putus. semakin lama aku semakin fedap. ye aku fedap. memang each day there's people yang buat aku happy but. orang yang buat aku makin down lagi banyak. how to tempuh then? aku taknak cerita one on one, face to face, sekarang aku penakut. ye, aku tak seberani aku dulu. ye, nad yang dulu yang kuat, tabah, gembira dah takde. aku banyak menghabiskan masa dengan memikirkan masa depan aku. aku rasa aku akan terus begini. kalau aku tak jumpa jalan yang seterusnya. aku harus keluar dari kotak fikiran aku ni. aku mesti.

0 comments: